dilluns, 21 de novembre del 2016

P3 I P4: FESTA BENVINGUDA A P3 CURS 2016-2017

ELS POLLETS DE P3 HAN CELEBRAT LA FESTA DE BENVINGUDA A L'ESCOLA.
ELS TIGRES DE P4 HAN ESTAT ELS ENCARREGATS D'OFERIR-LOS UN DIA MOLT ESPECIAL.
GAUDIU D'UNA MOSTRA DE LA FEINA DELS INFANTS DE P4. HAN CREAT AMB UN CD RECICLAT UNS POLLETS PELS SEUS NOUS AMICS. GAUDIU TAMBÉ  DE LES FOTOS DEL DIUMENGE DE LA FESTA.





PRÒXIMAMENT, A LA PÀGINA WEB DE L'ESCOLA, PODREU VEURE I GAUDIR D'UN FOTOMUNTATGE EN VÍDEO PER RECORDAR AQUEST DIA TAN ESPECIAL PER P3 I PER P4.



3 comentaris:

  1. Em vaig divertir molt preparant el regal pels pollets i m'ho vaig passar moooooolt bé a la festa de benvinguda!! Vaig ballar amb la Laia, la Marta, la mare de la Laia i la meva mare, vaig jugar a la pilota amb el Marcel i el Gerard, em va agradar molt com va quedar la decoració i vaig trobar "requetebo" el menjar. Petons per tots els tigres i els pollets del VÍCTOR

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per les fotos de la festa de benvinguda, són precioses!!! :)

    ResponElimina
  3. Em va agradar molt la música i el ball. Gràcies tigres per la festa!!
    MAIDER

    ResponElimina