dissabte, 11 de març del 2017

P4 LA BRUiXA BRUNA

AQUEST DiES HEM CONEGUT A EN BERNAT i A LA SEVA FAMíLiA i TAMBÉ A UNA BRUiXA MOLT ESPECiAL. NO ÉS UNABRUiXA DOLENTA i NO PORTA Ni ESCOMBRA Ni BARETA MÀGICA.
DESPRÈS DE CONÈiXER MOLT BÉ LES ENTREMALiADURES D' AQUEST  NEN EMPiPAT, TOTS ELS TiGRES HEM ANAT REEXPLiCANT COL·LECTiVAMENT EL CONTE REPASSANT ELS FETS, LES PARAULES DiTES, ELS DETALLS MÉS iMPORTANTS...
US VOLEM COMPARTiR EL CONTE QUE ENTRE TOTS I TOTES HEM FET UNA MiCA MÉS NOSTRE. ESPEREM QUE US AGRADi!

4 comentaris:

  1. L'altre dia vam anar a conèixer a un bebè que havia nascut i que es deia Bernat. El Gerard ràpidament ens va explicar que a l'escola tenien un conte d'un nen que també es deia Bernat...

    ResponElimina
  2. M'agrada molt el conte de la Bruixa Bruna perquè surt un bebè amb els seus pares i el Bernat té els mateixos anys que jo!!! A més a més, a mi m'encanten els nadons petits com la Clàudia. Petons de TIGRE.....GRRRRRRRRRR VICTOR :-D

    ResponElimina
  3. M'encanten els bebès! A mi m'agradaria tenir una germaneta... EDU

    ResponElimina
  4. MOLTES GRÀCIES PER ESCRIURE COSETES.
    ALS TIGRES DE P4 ENS AGRADEN MOLT ELS BEBÈS.
    US ESTIMEM MOLT.
    GRRRRRRRRRRR PETONS DE TIGRE.

    ResponElimina